Taylor Swift och massa annan bra musik spelas ur mina högtalare just nu. Och jag är mega super duper förkyld! Har näseblod lite hur som helst och är jätte snuvig, och mamma som brukar köpa glass till mig när jag är sjuk har köpt hem en låda med Magnum glassar!!! Jag hatar magnum, alla sorter! Dom är så vidriga!
Så jag trallade upp till ica innan och köpte en påse Spicy Mexican, Estrellas nya chips. Och nu mår Mia ännu sämre :(
intebraintebra.

Tumblr_l83rpjbvmm1qzmpfro1_500_large
Och för att sammanfatta helgen lite snabbt;
Fredag: Fest hos Felix. 
Lördag: Åkte med Jessica, Martin & Bengan till Eslöv och åt på MC, sen köpte vi godis. Sen in till Eslöv igen en stund med Jocke och Hj.
Söndag/Idag: Äter mina chips, sämsta medicinen! Och väntar på Jessica som är på barndop...


uglypic.com :(

1 kommentarer

kelian

02 Jun 2010 17:58

hej hehe tack så mycket :) jag gör bara något vet inte ens hur man använder de :P

Kommentera

Publiceras ej