Hissar!
  • Lussebullar: Det kommer alltid att vara en hit hos mig, det är det godaste som finns!
  • Våren: Som gärna får komma snart, jag älskar den, att kunna gå ut med lite mindre kläder på utan att frysa. Härligt!
  • Smirnoff Ice: Som bara är den godaste drickan.
  • Välgörenhets saker: Eller hur man nu ska säga? Saker som man köper och pengarna går till utrotningshotade djur, t.ex isbjörnarna, tigrarna.
  • Vampyrböcker och filmer: Har alltid varit lite av ett "fantasy-freak" I guess? Men jag får inte nog av dom. :$
  • Veganmat/snax: Älskar att det finns, för det mesta är det nyttigare än vanlig mat oxå!
  • Munkjackor/tjocktröjor: Guds skapelse eller vad? Gärna färglada och fina mönster.
  • Cola: Den bästa "piggna till" drickan, riktigt kall, mumms!
Dissar!
  • Cupcakes smycken: Visst är dom väl söta? Men man ser ut som om man vill bli uppäten mitt på stan. Inte någon hit!
  • Uggs: Jävla skit säger jag bara! Läcker gör dom och dom håller inte värmen heller. Ska man köpa uggs ska det va dom äkta "Ugg Austarlia" för 2 000kr eller vad dom nu går på? Men tvivlar på att dom håller ute vätan mer.
  • Ekonomi problem: Bland det värsta som finns. Inga pengar, Jag dör!
  • Kläder i fel storlek: När man ska köper kläder och dom inte har i ens storlek, typ dom har S men inte xs.
  • Cigg: Man blir beroende och det kostar en massa pengar. Nu ska jag sluta!

6 kommentarer

elin hilberg ja0?

28 Feb 2010 20:02

håller med dig om våren! då kommer snygga kläder ut i butikerna och man slipper bära runt på tunga vinterkläder och jackor! :D

G2 / Gosia

01 Mar 2010 19:52

Lycka till nu när du ahr bestämt dig att sluta :)

Kalasgott

01 Mar 2010 21:28

Kika in på receptkategorin på min sida, där kommer du absolut att hitta något smarrigt att bjuda dina vänner på! :)

Denise[O R D & F O T O]

03 Mar 2010 13:03

Vilken fin och bra blogg du har! Kika gärna in på min och säg vad du tycker. Kanske kan du också fråga en fråga i min nya funktion på bloggen, skulle vara så roligt!:D

Tack i förhand

Kram Denise

Elenore

03 Mar 2010 17:28

Å ja:) Så skall det se ut på en söndag:) Om designen - Tack så mycket:) och ja den har jag suttit och knåpat ihop i omgångar.. :)

Gabriella

08 Mar 2010 15:57

Håller med dig med att dissa uggsen. Men dom är ju heller inte gjorda för att ha på vintern. Om man kollar i skvaller tidningar så har kändisar i LA som Paris Hilton, Britney Spears, Lily Allen mfl. uggs till en klänning eller ett par shorts och en t-shirt mitt på sommaren. Själv tycker jag faktiskt att uggs är riktigt fula också ;)

Kommentera

Publiceras ej