Efter ett riktigt lördags freestyle pass á la militärpressar (superset fram & bak, och ’vanliga’), chins och latsdrag på Nordic Wellness i Malmö. 
Begav jag mig de långa (knappt?) 10 meterna till Mmsports för att möta upp Coach och drutta runder, snacka skit och kolla på allt gott. 

(null)

(null)


Försökte mig på "visa upp så mycket jag bara kunde på en gång" - bild, men det gick ju sådär...

Och Coach spanade visst in min favorit pwo idag. 

(null)

(null)

Provsmaker på Snackbros nya jordnöt-och ost protein curls (vill ha det till ostbågar och jordnötsbågar, chips/crisp whatever men Curls? Go for it då) och XLNT bcaa "Red Candy Cars" Ferraribilar typ? var där också. 

Och riktigt mysigt pyntat inför halloween!!! 

Spana in råttan med Delight bästa-proteinbaren i flabben liksom (det som är kvar av han i alla fall, med tanke på alla gains dem säljer inne på mm blir man ju ändå lite förvånad över hur han lyckats med att svälta ihjäl?)

(null)

(null)


Ehm. Ja. Vad annars liksom..? 
Choklad, jordnötssmör, tillsammans, no words needed. 

Kan med handen på hjärtat säga att jag kanske råkat klämma en hel halv burk för bara en liten stund sedan. 

Hoppsan. 

Men dem är så värda det! 

(null)

Lite käk, en promenad, mat shopping på ICA (tjoho 2 Grandiosa X-TRA Allt, Mozzarella pizzor för 30kr!) senare satte jag då i mig jordnötssmöret och dagen har, kort och gott, varit ganska fin! 

Ganska så nöjd med min lördag i alla fall! 


Notis:
Jag köpte faktiskt annat och mer än bara pizza... 
Lovar. 
Jag är också nyttig.
Ibland. 
Hehe. 

Kommentera

Publiceras ej