Proteinrikt
Sockerfritt
GOTT SOM FFF!!!

(null)

Cola Light hatar jag vanligtvis. Vanlig Zero eller Pepsi max (gärna lime)  ska det vara! 

Men från och med nu är jag en Coca Cola Light Exotic Mango NÖRD!!! 

Dör för den! 

(null)

Och Lindahls nya Smoothie Bowl
Ananas, citrongräs & mynta. 
Helt ärligt. 

Jag äter hellre denna än glass! 
Jag menar det! 

Och den sedvanliga hallon kvargen, för alla vet att hallon kvarg ger bäst gains! 

(null)

Tillsammans med denna då. 

Den bästa top ten, smoothie bowl jag någonsin lagt i min lilla (alldeles för stora ibland-) foderluckan! 

Ska köpa minst tio till alltså. 
En om dagen. 
Är bra för magen. 

Probiotika och kalcium är där ju i den också?
Och dem där 500g frukt och grönt om dagen? 

Här har vi lite av allt kroppen behöver dagligen!
Vitaminbomb utan dess like ju. 
På ett godare vis än att tjoffa piller varje dag. 

YAZZZ! 

Kommentera

Publiceras ej