(null)

Bara en helsikes massa latsdrag. 
Ett sådant skönt pass där jag för en gångs skull bara har fokus på en sak

Vingarna. 


(null)

(null)

Lite extrapris på Questbars och Nicks Kexbar (25% rabatt just nu) 
Jag äter knappt bars längre på grund av att dem är så galet lätta att äta för många av. 
Men...
Nedsatt pris? 
Sorry not sorry... 


XLNT BCAA , (26% rabatt man passar ju på!).
Två för mig nya smaker; 

Cactus Lime (tänk den Kaktus Festis man drack som liten??!!) 
Sparkling Lemonad (har snöat in mig på allt som har med citron och lime att göra, igen. Men denna kommer dricka oavsett när/vad/hur, så god och fräsch.)


Och en riktig BOOST såhär i kylan! 



Jag vågar inte säga så mycket just nu, då jag inte ens öppnat burken.
Men snart så! 


Snart kommer jag förmodligen kissa rött..? 
Rödbetor ni vet. 
Sparris stinker. 
Rödbetor färgar rött.

Kommentera

Publiceras ej