(null)

(null)

Protein glass. 

På keso? 

(null)
(null)


Jo men visst! 

Och inte är det första gången jag gör det heller! 

Har även gjort en med choklad-och kokossmak, proppad med kakao nibs och riven kokos. 

En DIY Ben & Jerry (fast sockerfri, proteinrik jaddajadda då) Cookie Dough
Allting från scratch, det var kanske lite av ett meckande, men ett jäkla värt tidsfördriv och väntan, den som väntar på något gott väntar alltid för länge! 

(null)

(null)

Världens, seriöst godaste kasein - och proteinpulver över huvud taget, köper jag hos Mmsports
Body Science gör en aldrig besviken. 

Haft ett jäkla bry i många år att hitta ett gott choklad protein som faktiskt smakar choklad tex, tills jag testade body science för typ fem, sex år sedan? 

Sedan dess har jag prövat andra märken, just for fun, liksom. 
Men alltid alltid gått tillbaka till mm’s. 

Så mitt tips till lyckade, smak-och konsistens mässigt, proteinbak? 
Kör på Mmsports... 
Helt ärligt. 
Har nog aldrig misslyckats med en "kreation" när jag används deras protein. 

Låter som värsta reklam skylten här nu. 
Nej jag får inget gratis. 
Men min åsikt spelar väll roll den med (hoppas jag)

Kommentera

Publiceras ej