Igår kände jag mig trött sliten och smått omotiverad till att träna. 
Men tanken på att gå dit och få träffa mina bästa drog mig i gymmets riktning lagom till lunch. 
Och där fick vi till ett pb i knäböj....
 
Idag... 
Samma känsla, fast omotiverad var jag inte
Bara allmänt trött och sliten i huvudet och möjligtvis lite i kroppen också. Men majoriteten av det slitna satt i huvudet. 
 
Och återigen; tanken på mina buds och marklyften (nu kommer kärleksförklaringen jag varnade er för... Eller?) drog mig som en magnet till gymmet. 
 
(null)
 
Där jag fick till ytterligare ett pb i mina ÄLSKADE MARK!!! 
 
115kg som kändes helt omöjliga förra veckan. Vem fastnar på något så mittemellan som 112,5kg liksom? 
Jag, tydligen..
 
Men idag blev det ännu ett steg närmare 120
Allright min teknik på dem sista kunde helt klart varit bättre, men godkända iaf, och tummen upp fick jag också! 
 
OBS, lyckas tydligen aldrig få med personbästa på varken video eller bild...
Blir alltid lika ofokuserad när jag ska maxa och jag vet att där är en kamera riktad mot mig.
Och då failar jag alltid!
Men så fort jag slänger telefon i väskan och drar igen blixtlåsen, ja då klarar jag det helt plötsligt!
Som sagt, allting sitter i huvudet... 
Majoriteten av det i alla fall.....
 
(null)
 
(null)
 
Så jag tyckte tydligen att jag förtjänade lite extra idag, som ett "YOU FUCKING RULE!" - någonting. 
 
Båda dessa var fan svinigt goda. Fattar inte vad jag dillade om förra året när jag rå dissade alla Barebells proteinbars? 
 
Okej Cookies & Cream och Bounty/Kokos saken är ju rent utsagt fortfarande vidriga
Men dessa två. 
 
Alltså... *insert dreggel emoji right hääär*
 
...
 
Och för er som fortfarande inte har prövat Lindahls protein choklad shake...
YOU FKN LOOSERS GO DO IT! 
 
Fattar ni inte vad ni går miste om? 
 
Aldrig druckit en så god som-att-dricka-riktig-smält/choklad-choklad proteinshake!! 
 
Klår Njie, barebells, ALLAS. 
Jag svär på alla marklyft(hehe) i hela vida världen. 
 
Samarbete eller ej. 
Detta är min ärliga jäkla åsikt! 

Kommentera

Publiceras ej