(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Knarkar-musik.


.


Pendla sönder (örk!!!) klockan omotiverad på kvällen för att i slutändan är det värt det

Alla gånger om. 

Dock lycklig att jag kom fram den tiden jag gjorde, pga sena bussar fick jag nästan spendera en timme sittandes på Klågerup station. 

Kul va? 

Som tur var slapp jag det. 

Busschauffören måste trott jag var helt dum i huvudet som jag for ut innan han ens stannat bussen... 

Well. That’s me. In a nutshell. 


.


Bränner och skär sönder händerna. 

Små men djupa skråmor. 

Som nu mer är så pass inflammerade att det rinner var ur dem. 

Och att använda händerna utan plåster och plasthandskar är inte att tänka på. 

Kul då när jag glömde handskar och ställer mig och pressar citron... 

Tror till och med mina grannar på andra änden av huset hörde mig... 


.


Deffen där var aldrig riktigt planerad. 

Men det blev så ändå. 

Knappt två månader och jag droppade i fettprocent, ökade i muskelmassa, och på knappt en månad efter detta, har jag droppat ytterligare två kilo. 

Denna gången 100% helt utan planering eller mening. 


Fasar lite för VAD dem där två kilona egentligen är... 

I’m done. 

Out of here. 

Jag har till och med förlorat "fylligheten" i ballarna!! 

Visst är där muskler kvar, men det är allt, känner mig platt som en pannkaka och otroligt liten. 

Väldigt benig har jag också blivit igen. 


No go. 

Ending this. 


Innan jag hamnar i något skit igen, som jag gjorde sist. 

Det är inte bra när en deff flippar ur och man inte kan sluta. 


.


Jag äcklas av mig själv just nu. 

Jag äcklas av hur liten, benig och o-fyllig jag blivit. 

8-pack abs och axlar som liknar en kokos-kola pralin ur Aladdin asken, med veins som skjuter ut överallt och ingenstans typ dygnet runt.

I all ära. 


En KORT period eller på scen. 

INTE när man vill bli stor och stark, men ändå "bara" hålla en hyfsat bra form. 


Då ska man inte ligga på 5% fett. 

Inte hållbart. 


.


EndEndEndEnd. 

Ha en go vecka. 


1 kommentarer

L

24 Jul 2018 14:52

5% är farligt lite .. ta hand om dig <3 äter du för lite eller vad är det som händer? varför går du ner? Kram

Svar: Därför jag deffade lite. Men dem två sista kilona rök av sig själv utan att jag behövde lyfta ett finger.

Och jo. Jag äter.
Mycket mer än vad folk verkar tro.
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej