(null)

(null)
 
2 koppar kaffe, med en hint av Lindahls i vardera.

Ett 10x10 Bänk-och 12x10 Militärpress - pass avverkades på Nordic Wellness i Malmö. 
Innan det bar av till dagens (andra) höjdpunkt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

MMSPORTS Jubileum var ju idag! 

Missade ni det... 
I feel sorry for you. 
I really do! 

Fan vad tiden gick fort? 
Och jag som vanligtvis är en jäkel på att ha telefonen uppe i tid och otid, har inte kollat och knappt uppdaterat så pass mycket som jag trodde att jag skulle göra. 

Men det ser jag faktiskt bara som något positivt. 
Ibland behöver man en break från ’tekniken’ och bara vara i nuet, med dem riktiga människorna runtomkring sig. 

Det har varit en otroligt fin dag! 

Slängde upp några, om än små video snuttar på min InstaStory också om det skulle falla någon i intresse att kika in där med. 

Dags för denna donna att åka hem med sitt Celsius BCAA flak och träningsväskan i högsta hugg. 

JAG ÄR HUNGRIG! 

Kommentera

Publiceras ej