(null)

(null)

(null)



Tillsammans med äkta/färsk vara, aka de röda betorna själv. 
Kickar jag alla sjukdomar åt skogen och fortsätter träna det-och så mycket min kropp tillåter! 

(null)

(null)


Och med 20% rabatt på alla kläder från varumärket Mmsports kan marklyft inte gå annat än bra! 
Trots en fortfarande seg kropp, så kändes det helt rätt och riktigt. 
Och det visade sig bli det också! 


(null)

(null)

(null)

 
Mer betor! 
Fast polkabetor denna gången! 
Köpte på mig totalt 2,5 kilo gulbetor, rödbetor och polkabetor när det ändå var extrapris på Hemköp! 

Kryddade kycklingen lite extra med röd curry och mango curry, vilket kombo! 
Blev galet gott! 

Av betorna har jag hitintills gjort både gratäng, omelett, ris, kokat, bakat, ätit dem råa, och, trumvirvel; protein pizza! 

En härligt saftig men ändå fast botten gulbetor, ägg, krydda och kokosmjöl. 
Toppat med halloumi, kyckling/kassler/ärtor/paprika/majs/lök det jag hade hemma, ketchup i massor....

Ja, ni hör ju själv? 
Hur bra som helst! 

(null)


1 kommentarer

Guro

15 Jan 2019 14:24

Recept på botten? :-)

Kommentera

Publiceras ej