(null)
 
Första satsen av detta brödet kom ut som en "Salted Caramel" variant.
Någon dag efter jag bakat detta köpte jag på mig Body Science Äppelpaj och Kanelbulle Whey och Casein.
Om det blev en sats med Apple Pie också?
Det kan ni ge er på!
 
Och ska jag vara helt ärlig blev detta brödet godast med det där lilla extra stinget äppelpaj!
 
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
Recept Proteinrikt Knaprigt Frukost Bröd:
100g BodyScience Apple Pie Whey (eller Salted Caramel)
4 msk Kokosmjöl
120g Äggvita
200g Puré av morot eller pumpa
En nypa salt
1 tsk Bakpulver
 
20g Pumpa-eller solroskärnor ca 2 toppade msk
11g Hela linfrö ca 1 msk
 
 
* Sätt ugnen på 175 grader.
* Rör ihop torra ingredienser i en bunke.
* Elvispa ihop blöta ingredienser för sig.
* Rör ihop allt och elvispa sedan till en slät smet. "Röra ihop först" för att slippa få proteinpulver-explosion upp i hela fejjan när du väl sätter igång vispen.
* Häll över i en bakpappersklädd, smord-eller silikon brödform och baka brödet i 25-30 min.
* Trä ev ett silverpapper över brödet efter halva tiden ifall det börjar ta för mycket färg.
 
 
 
Macros för 1 skiva, mitt bröd ger 10 skivor totalt:
82 kalorier
2,5g Fett
3,3g Kolhydrater
10,6g Protein
 
 
 
 
(null)
 
(null)
 
 
Nya team kläder är på G, och denna klippte och sydde min snälla kollega lite i åt mig, den var, liksom hon beskrev den, "ett tält på dig" innan den fick sig en svängom i symaskinen.
Nu sitter den ju som en mysig smäck istället!
 
Min nya favorit BCAA från XLNT/mmsports.
Seriöst, Cherry Passion?
 
Jag rekommenderar denna.
GALET JÄKLA MYCKET!
Ville dö lite när jag smakade den.
 
Den puttar faktiskt ner alla aminosyror jag någonsin smakat och tyckt om från prispallen!
 
 
(null)
 
(null)
 
 
Efter att ha haft ett rent helvete med smashad fot, och en "pangbompå"-vecka tillbaka på jobb.
Har psyket svajat en hel del de senate dagarna.
Dagar som dessa har jag verkligen behövt mitt gym...
 
Dagar med mående som detta jag har just nu.
Det är då mina pass blir som bäst.
Låter kanske stört i mångas öron. Liksom man borde ju vara topp när träningen ska gå bra den också?
Typ.
Nä.
Inte jag i alla fall. 
 
Dem bästa passen får jag till när jag verkligen behöver dem, tydligen.
 
 
De 70 kilo böj som kom upp relativt okej för 4-5 månader sedan, lyser fortfarande med sin frånvaro.
Men ser mina 60 kilo, som åker upp riktigt fint nu för tiden, som ett helt klart godkänt.
For now!
 
 
(null)
 
(null)
 

Kommentera

Publiceras ej