(null)

(null)

Ganska trevligt freestyle pass på gymmet idag. 
Precis som alla andra söndagar, ägnas tiden på gymmet åt sådant jag antingen 1) vill slipa på 2) rehab eller 3) sådant jag enbart tycker är roligt/känner för. 

Idag blev det lite av allt. 


Hipthrusts; rehab (höfterna bland annat), för att jag behöver en röv... och dem är faaan så mycket jobbigare än vad jag någonsin trodde = kul

De sista fyra set hipthrust superset med Dips utan extra vikter och till (typ...) fail. 

Knäböj, mest för att jag inte kunnat böja ordentligt på snart över en hel vecka. 
Just på grund av gamla skador jag slet upp... 
Överbelastning och höft, det kändes väll sådär. 
Okej. Men inte helt bra. 

O well o weeey, vi jobbar vidare på det där! 

(null)

(null)

Lite mat har det som vanligt också blivit! 

Sjukt god "vet inte vad jag håller på med men vi kör på det" - ugnsbakad vegetarisk soja-köttfärssås. 
Med bland annat ajvar i äggstanningen. Och Slender Chef Sweet Chili sås på topppppen! 
Dö gott blev det! 

Tillsammans med keso (mitt sjukaste beroende just nu, och har varit i cirka en månads tid. När fan ska jag nu tröttna på detta dyra mög-beroendet?), grönsaker och Leksands havssalt & frö knäcke

Så jäkla goda knäckebröd, åt dem jätte mycket förut men glömde typ bort dem längst bak i skafferiet, ovanligt Mia?
Med keso och chiliflakes/Chili Explosion

Dog... 

Kommentera

Publiceras ej