(null)

(null)
(null)

(null)

Nya bowls blev inhandlade på Lagerhaus förra veckan. 
Så helt plötsligt har det blivit väldigt mycket roligare att laga och äta mat även kvällstid! 

Behövde det där. 
Lite motivation att att äta annat än kvarg/jordnötssmör/etc på kvällarna. 

(null)

Men jag kommer aldrig mer byta ut mina kära ris/majs/linskakor på kvällarna mot pizza igen. 

Jag vet om att jag inte är mycket för brödiga saker. 
Pizza, pirog, vitlökssbröd, baguetter, toast, allt sånt som alla andra verkar hype:a över. 
Jag diggar det inte. 
Typ alltid för mesig smak. 
Alltid för mycket bröd/deg/botten/whatever. 

Och ännu en gång, jag gav det en chans och jag tänker hutta den jävla pizzan som ligger kvar i frysen åt helvete! 


Den på bilden åt jag upp. 
Obv. 
I don’t waste food och jag är en sådan som skrapar rent det som står framför mig. 

Är jag helt störd eller kanske bara en gnutta? 
No one will ever know! 

(null)

En ful men god och en riktig "Mia mat" matlåda ovan bara för att väga upp mitt nerklankande på pizzor! 

En krämig ärtpuré gjord på bland annat Lindahls Kvarg , ärtor no kidding, basilika, vitlök och lite sånt "kasta ner vad du har hemma och tycker om"! 

Lax och Kungsörnen bönpasta, som ligger och gömmer sig under det gröna sköna inte så vackra men sjukt goda kladdet

Kommentera

Publiceras ej