(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Lite nytt, och lite gammalt, men fortfarande lika gott alltihop! 
 
Nya majskakor/linskakor från Friggs och Risenta. 
Har seriösa svårigheter att bestämma mig för vilken av dem jag tycker är godast! 
Slutar alltid med att jag öppnar två paket och plockar 50/50. 
 
XLNT’s BCAA med Cherry Passion är fortfarande min favorit sen jag först smakade den på Mmsports jubileum. 
Obeskrivligt sjukt jäkla underbar!!!!
 
Och vad vi tycker om Pandy Protein Choklad på extra pris... 
Det kan ni nog räkna ut själv.
Det kanske inte är Caramel seasalt, men apelsin ligger på en säker andra plats så ja. 
Man kan omöjligt stå emot.  
 
Fick även med mig en tröja från mmsports nya kollektion
Så sjukt snyggt alltihop.
Nästan lite synd att man inte är miljonär..!
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Blev visst en liten selfie bomb här också...
Men nu när det äntligen är höst igen (till och från iaf?), så kan man äntligen asa ut 80% av sin garderob (någon här är inte mycket för sommar eller vinter, nej, mitt emellan ska det vara!)
Alla mysiga stora tjocktröjor, västar, med mera. 
 
Kanske dags att leta fram sina vantar snart igen? 
Var dem nu har blivit av det är en jäkla bra fråga... 
 
(null)
 
Flytthjälp och hundpassning igår åt min bror och hans tjej. 
Slapp dock hjälpa till med allt bärande av möbler. 
En tredjedels kokt pumpa, kyckling och tre små påsar bönchips gick åt här hemma under de sex timmarna hundarna var på besök här igår. 
 
#naturligmat #paleo 
Eller något sådant. 
 
Cirka en timmes promenad fick vi också in. 
Det var ganska så jäkla mycket terapi (även om vi bråkade "lite" om sängen i sådär två timmar) med finbesök igår! 
 
(null)
 
No words needed...
 
För en lyckad viktnedgång/tappa fett strategi? 
 
Oh please. 
Go fucking educate yourself... 
 
Trodde vi levde på 2000-talet? 
Inte 1800-frös-ihjäl? 
 
Att folk ens fortfarande tror-och kör på det där? 
Ät när fan ni vill. 
Det är det totala intaget som gör skillnad i slutändan. 
 
Jag har alltid haft mitt största mål (1000-1500 kcal för dem som är intresserade) som mitt sista mål
Inte fan är-eller har jag varit fet, eller haft svårt för att tappa fett% eller vikt för det! 
 
Alla fungerar dock olika. 
Och allt sånt shit sitter i huvudet
Vissa vill ha mer mat på dagen. 
Och vissa på kvällen. 
 
Men när du äter sitt största mål. 
Spelar fan ingen roll för din jävla fettförbränning. 
 
Just let it fucking go. 
Blir så jävla less på att läsa/höra sånt här trams!  

Kommentera

Publiceras ej