(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Frukosten som alltid. 
Lite extra gotte tyckte jag dem skulle ha idag, så körsbär, choklad och lite Gott&Blandat fick det bli vid sidan av! 

Och fredag, vilket betyder legday! 
16 set i böj/favvo maskinen, 10 set • 10-15 reps, 6 set • 6 reps. 
Någon har dille på jämna tal huh? 
När hon inte ballar ur på reps nr.15 då. Hehe. 

...

Och tänkte spåra lite nu, och snacka bröd.
Det ena brödet jag har börjat köpa, det ljusa, stora, är ett Grekiskt Olivbröd(!) som är helt galet gott! 
Ja, även på en frukost
Och det kommer från en som typ aldrig äter-eller ens tycker om bullar och bröd, och som verkligen hatar oliver?

Perfekt sälta mitt i all härlighet. 
Det är sådär perfekt fluffigt men har ändå en viss "klibbighet"(?), vet inte hur jag ska beskriva det men där är bra med tugg i det, för att vara ett ljust bröd. 
Och kanterna! 
Helt knapriga och goddamnit!!! 
Nu blev jag helt hungrig också. 

I alla fall. 
Hittar ni detta, jag köper vårt på Hemköp, köp det och ät det och bjud inte bort en enda smula! 

Kommentera

Publiceras ej