Tack vare tips från en bud’ köpte jag mig ett par Versa Gripps PRO
Man kan väll säga att (ett av) mina nya mål gällande träningen (peep; marklyft & hantelrodd) är att använda dragremmar så lite som möjligt då underarmar och greppstyrka släpar lite. 

Och för att kunna lyfta rätt, tungt osv.  
Kräver ändå en viss styrka i grepp och underarmar. 
Så målet; mindre dragremmar. 
Mer träning för grepp och pinnar. 

Men för att ändå kunna hålla i skivstång och hantlar med mina brutalt svettiga jävla händer (WHYYYYYY!?? AM I THE ONLY ONE???) när jag lyfter så tänkte jag variera lite. 
Mest för att inte köra mitt ego (temperament?) helt i botten såhär i början. 

Plus att dem kan vara till väldigt god hjälp vid tyngre lyft, utan att man avbelastar underarmar/grepp helt och hållet...


Jaja. Blabla. 
Är ni intresserade av dessa dyra fina grejerna så köpte jag mina från Gymgrossisten då jag annars bara kunde hitta dem i USA. 
Och USA i all ära.
Men kan man beställa direkt i Sverige, gör jag hellre det. 

Tydligen har jag också XS.
Tinywiny 12,5 cm omkrets i handleder. 

Kan man bygga bodybuilder handleder också tro? 
Nä alltså det där var bara ett skämt.
Lovar... 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Två omgångar Oreo Cheesecake
En Banankaka med krämig mousse/frosting/sak-topp och kakaonibs. 
Och en helvetes massa Ballerina, Smarties Cookies, Oreo kex, kanelbullar och jaaaaa man svälter inte precis när familjen Olsen bjuder! 

Man kan ju undra var jag fått min "feeder-gener" från...? 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentera

Publiceras ej