(null)

(null)

Ja och vi testade ju denna goding igår också! 


Precis som namnet säger... 
Blåbärsbomber, blåbär + nostalgi godis = JAAAAAAA BRA KOMBO!!! 

Den var faktiskt godare än Apelsinjuice. 
Så hade jag varit tvunget att välja hade jag nog tagit denna. 
Men helst vill jag inte tvingas välja alls, utan norpa båda två, så man kan variera sig liksom. 

Variation är viktigt ju! 

Riktigt goda och prisvärda BCAA. 
Ärligt talat har jag kört på Mmsports Bcaa (absoluta favoriterna är ju utan tvekan Hallon/Lakrits och Sura Colanappar!!!) i ganska många år nu. 
Och dem har bannemej inte gjort mig besviken en enda gång! 

Visst är där dem som smakar mindre "Mia". 
Men där är, upprepar; ärligt talat, ingen som är äcklig eller odrickbar! 

Så där har dem verkligen fått till det! 

Kommentera

Publiceras ej