(null)

(null)

Ett äckligt, svettigt, underbart, grisigt benpass bockades av i fredags. 
Det känns fortfarande idag vill jag lova. 



(null)

(null)

Bänkpressandet igår gick sådär. 
Blev en hel del ändrande i planeringen jag hade lagt upp för igår. 
Det stressar mig fortfarande en hel del när allt jag har planerat in i minsta detalj bara ruckas sådär BOM! 

Nu löste sig allt finemang ändå! 
Så jag är ju glad! 
Men det där lilla PTSD-problemet jag har kan suga en hel del energi ur mig. 
Även efter "problemet" är löst... 

Oh well. 
Nästa bänkpass blir bättre. 
Ska bara se till att ladda ordentligt innan och inte komma dit halvt uttorkad (hashtag caffeine addicted?).

(null)

(null)

(null)

(null)

Resterande av gårdagen blev i alla fall super! 

God mat, massa prat och skratt. 
Även en dö härlig komedi på det, säger hon som typ aldrig kollar på film. 

...

Att bara kunna njuta av att vara i nuet, med sommar överallt, kunna skratta sådär på riktigt, med ett riktigt jävla solsken till människa vid sin sida. 

Det är obeskrivligt. 
Mycket. 
G U L D ! 



Kommentera

Publiceras ej