(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Lemon Meringue Pie, hemmagjord, fantastiskt mycket bättre än köpta... 

(null)

Klär på mig.
Klär av mig.
Solar.
Solar inte. 
Känns som vädret inte riktigt vet om det ska vara sensommar-kväll eller sommar? 

(null)

(null)

En liten utflykt hem till en kompis för att spana in hans ny crib som var  f a n t a s t i s k t 
Helt otroligt vad vackert där var... 

Mia. Vill. Flytta. Nu! 
Okej. Där kan jag ju fortsätta drömma men drömma bör man annars dör man! 

Handlade och lagade gooooooo jävla mat, snackade massa goja, och hade bara en riktigt najs "lillördag"/unnnsdag(?).

Käket som ni förmodligen redan fattat via bilderna var omelett (äggröra för mig he he) kalkonbaconmozzarella, spenat, tomat, OCH VAR SÅJÄVLAGOTT
Släng en 2 liters ColaZ med LIMEKLYFTOR på det and honey I’m hooooome!!!

Hittat mig ett nytt beroende for sure! 
Och det bästa med hela kalaset? 
När colan är slut äter du upp limeskivorna! 
När dem har legat ihop med colan sådär ett tag blir det som att äta typ, en efterrätt eller något? 
Ja helt ärligt. 
En vanlig jäkla lime (okej jag kanske käkade en hel-och lite till på egen hand?)... 

...
(null)


(null)

(null)

Han räddade mig också från att svälta ihjäl på vägen hem...

Klockan 23ish satt jag på stationens stengolv, väntade på tåget medan jag för glatta livet tjoffade i mig en burk med kokos kvarg, en Salty Peanut proteinbar (hade inte tillgång till några carbs annars är det alltid en del av mitt sista mål, sover mycket bättre med lite - ett helt paket -  gainscakesaka riskakor i systemet hehe), med kanel som alltid! 

Älskar när man måste låna sked från kompis, när man en gång i tiden levde i väskor (gör jag ju fortfarande så what???) och skedar då var prio ett att alltid ha med sig överallt? 
Vad hände med mig? 
Blivit slarvig? 

Oh well. 
Han får tillbaka den, diskad, ren och fin igen på lördag! 
Så pass hederlig är jag i alla fall! 

Sådeså! 

Kommentera

Publiceras ej