Om ni vill ha recept på denna gudomliga skapelse jag slängde ihop på måfå för några tre timmar sedan? 

Eh ja!? 

 

Annars är ni seriöst dömda att... 

Aldrig få smakat på något av det godaste era små smaklökar någonsin kommer få smakat på! 

 

 

(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Helt jävla otrolig... 
Och jag som var skeptisk när jag stod och fifflade ihop detta? 
WHO AM I??? 
A fucking genious, det är vad jag är! 
I alla fall tills hypen över dessa har lagt sig, vilket kommer ta... ett tag! 
 
Dåså, hur gör man då dessa sjukt enkla men sjukt overkligt goda och krämiga fudge? 
 
 
Du tar och smälter 100g sockerfri mörk choklad, i ’chokladmaskin’ eller över vattenbad. 
Under tiden det smälter sig (rör några gånger under tiden tills det är helt smält), rör du ihop 1 dl Double Rich Casein från Mmsports med 1 dl vatten till en tjock pudding i en separat skål. 
 
Nu ska din choklad vara helt smält och slät. 
 
Häll/skrapa/skeda ut all choklad ner i din pudding, och med snabba tag, rör du ihop detta mishmashet till det är helt blandat och en slät smet. 
 
Häll/skrapa över i en bakpappersklädd liten matlåda eller liknande. 
Min var cirka 20x10cm, fudge ska vara tjock!!! 
Tryck över lite saltade-och rostade cashewnötter och sprinkla över Pink Himalaya flingsalt. 
 
Släng in i kylen 1-2 timmar. 
Ta ut.
Lyft ut fudge i bakplåtspapper och skär upp bitar i önskad storlek. 
 
VRÄK I ER GAINZZZZ!!! 
 
 
Fy satan vad god denna blev/är/kommer alltid vara/helt sinnessjuk! 
 
Med vänlig hälsning, 
THE GENIOUS HERSELF! 
 
Och just det... 
Trevlig helg på er också! 

Kommentera

Publiceras ej