(null)

(null)

Måndagen började bra! 
Med full rulle på jobb. 
För att sedan bära av till gymmet på lunch rasten där det blev ett helt okej benpass. 
Egentligen gick det bra och jag tog-och gjorde det jag skulle. 
Men benpressen började bråka, aka jag var så svettig att när jag skulle höja vikterna och pressa så bara gled jag i sitsen. 

’Maskinen’ är värdelös på det sättet. 
Där är inget som liksom gör så du "sitter kvar" i pressen så länge du inte kniper tag i sitsen för allt vad du är värd.

Men när du väl sitter där du sitter, med en kanske inte så plaskblöt rygg som jag hade igår, då sitter du och den tar något så ofantligt sjukt jäkla skit bra! 


(null)

På eftermiddagen knatade en ner till Mmsports för "fuck my life och lite till, jag kan inte vänta till löning!!!" (där rök mina planer om att kunna sluka omåttliga mängder Cola till nästa lön haha)

Allt för the löve ni ser på bild ovan! 
(Modellen där bak ser ju inte helt o-löve-lig ut heller he he he).

Mmsports nya pre-workout Strawberry Storm! 
Alltså den är ju helt galet sjukligt obeskrivligt bra? 

Fick rekommenderat deras första variant, Viking Power för lääääängesedan. 
Köpte den, gillade den. 

Fick sedan höra om den nya, uppgraderade versionen, Viking (Smak: Battle Blue).
Och den är ju riktigt sjuk(t grym)! 

Och nu har dem alltså släppt en ny smak av denna favorit. 
Som dessutom smakar bättre än all jordgubbssaft, glass, godis i hela jävla världen! 
Skulle till och med vilja påstå att den är godare än färska jordgubbar...
En pwo som funkar och smakar gott på en och samma gång? 
Sick!
Jag skämtar inte! 


Med tanke på att jag valde att spendera mina sista "slösa-slantar" på denna goding när där ändå är sådär nååågra dagar kvar tills cashen kommer igen, så kan ni ta detta som 100% honesty ... 


Och nej, jag har inte fått den gratis om det är något ni går och funderar över. 

(null)

(null)

(null)

Fick också mina små labbar i barsen ovan. 

Som inte går att få tag på över huvud taget längre. 
Slutat produceras AND THAT BREAKS MY HEART då Cookie Dough Questbar är den bästa baren i hela världen men denna ligger helt ärligt riktigt jävla close i topp! 

Så nu ska jag dela upp alla så det blir som en julkalender för mig, begravningsceremoni för den/m?

1/2 proteinbar om dagen... 
Och om jag ska njuta av varje tugga!!!!
Med tårar i ögonen!!!


(null)

(null)

Två söta små provpåsar fick jag dock! 

(Som gav mig nostalgi utav bara helvete! 
Har man ’vuxit upp’ på lilla Bornholm/i Danmark med deras apelsinjuice, då vet man... 
Mitt hjärta brast lite, igen... 
Fast denna smaken är i alla fall här för att stanna, TROR JAG, men man borde kanske köpa på sig ett lager ändå för säkerhetsskull?) 


(Ska bli spännande att testa. Fått höra att den ska vara väldigt god! 
Tänk dem stora blåbärs LA BOMBA som man köpte i lösgodis förut? 
Ja precis. 
D E M !)


Återkommer med recension av Bomba-Blåbären! 



Kommentera

Publiceras ej