Kände mig väll lagom tuff igår eftermiddags då jag fick till ett riktigt jävla awesome ryggpass tillsammans med The Beast Coach (Team Nordic Physique) på  AAElit gym i Malmö. 

Fick sån sjuk kontakt med delar av ryggen jag inte ens visste att jag besatt. 
Sinnes. 
Sjukt.
Jävla.
Skit kul!!!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Bilden längst ner stjälade jag från en kär vän.
Coach till höger, och kompis till vänster då. 

Och tro mig när jag säger att det gömmer sig ett grymt jäkla muskelberg under de där svarta paltorna.
Även en otroligt godhjärtad och guda snäll människa! 

Jisses amalia vilket pass. 
Svettigt. Svidande. Jobbigt.
Men det roligaste på länge! 

(null)

(null)

(null)

Resten av kvällen spenderades lite så som ni kan se ovan. 
Pandy protein choklad för 10kr/styck. 
Jepp! 
Sängläge större delen av kvällen. 
Var helt jävla färdig.

Fick även någon slags biverkning/efterverkan av pwo:n jag tog (någon tutti frutti sak från bodylab, som jag fick av Sandra, tips, köp inte!!! Man mår bajs efter träningen. Jag blev till och med åksjuk på tåget? JAG? ÅKSJUK? Ja när himlen ramlar ner, typ, det händer bara när jag får i mig riktigt dåliga grejer. Som den där då alltså...)
Aldrig mer utan min Viking! 

Jag var  d o n e  for the day med andra ord. 

Orkade inte ens käka choklad? 
Daffukk liksom..? 

(null)

(null)

Och innan dess, på förmiddagen/lunchrasten körde jag ett bänk och dips pass själv. 
Som också gick sjukt bra. 

Och idag blev det då ben. 
Fortfarande känningar lite överallt, men det går i alla fall framåt med den där underkroppen trots allt. 


Kommentera

Publiceras ej