Efter en låååång dag på jobb. 
En riktigt jobbig dag dessutom, hela denna veckan har varit extremt jobbig, påfrestande, grinig, trött och ledsen... 
Och jag bara tar ut helahalva mitt jävla psyke på er som läser, bra där Mia! 
Mycket bra! 

Men tillbaka till anledningen med detta inlägg.

...

Efter en låååång dag på jobb. 
En riktigt jobbig dag dessutom, så var det lägligt att få ett sms under lunchen, om att ett paket låg och väntade på mig när jag kom hem.
Jag tänkte först skita i det för jag ville bara hem och gräva ner mig. 
Men väl inrullad i Eslöv med tåget, kunde jag inte låta bli att ta en liten omväg bara för att...
Jag hade mina misstankar om vad det var som låg i paketet jag skulle hämta ut, och jag ville ha det! 

(null)

(null)

(null)

En tävling jag för en gångs skull vann på instagram, vi världens gulligaste tjej, öppnades, fotades, sen högg jag in på de ofantligt goda, för mig nya proteinbarsen från Fast (Sverige)

Jag var som vanligt skeptisk, jag är en kopiöst kräsen människa. Och minsta lilla fel i ett livsmedel, ingrediens, smak eller konsistens, kan få mig att rå dissa det till månen och tillbaka. 

Men omg bara brownien, vilken såklart var den första jag högg in på, ovanligt, brownie, hallå? Choklad? TUGGMOTSTÅND!!! Smaken! Krämigheten! Näringsvärdet? 
Där var ALLT en kan drömma om! 

Trot jag dog och dör och ska äta dem igen ikväll. 

Dem är så värda att inhandlas igen!!! 
Så fort dessa är slut, kommer någon här inte kunna hålla i pengarna. 
Det är ett som är säkert! 

Kommentera

Publiceras ej