(null)

(null)

Och alla var slut förutom denna... 
Kände bara "vafanihelsikesjävlajävlahelsike" kom jag inte tidigare för??? 

Men jo, man jobbar och tränar och duschar och sånt också, och man har inte alltid tid att springa 20-25 minuter x2 på lunchrasten när man prioriterar sin träning där. 

Det fick jag sota för. 

Men sen å andra sidan fick jag NOCCO FUCKING GULD för 15kr styck och Lindahls lowcarb proteinbars med choklad, salt karamell hasselnöt och vit choklad tropisk(!!!) istället så jag kände att det blev plåster på såret hehe. 

Nu ska jag hem och äta. 
Massor. 
15 set tunga bajsböj gör lätt så med en. 

Hungrig. 
Men glad som faaaaaan för jag lyckades vända en riktig skit dag till att bli en supernajs glad-dag istället, och det händer inte ofta. 
Så jag är riktig grym idag, ja det tycker jag att jag är! 
Helt klart! 

Ha det bäst! 

Kommentera

Publiceras ej