Förutom att jag pumpar julmusik som ett as.
Har lite tända ljus i lägenheten, och min fina julstjärna! 
Går smått lös på jobb med kransar och grejer. 

Så är det inte mycket till jul i mig. 

Julen finns ju överallt ändå? 
Så jag får njuta av den tack vare allt fint alla andra gör! 

(null)

(null)

En här borta saknar sin mamma och allt fint vi gjorde under julen också. 
Förmodligen därför jag är lika pepp på jul detta året som jag var förra. 

(null)

(null)

(null)

(null)

Min sjuka jag gått med fram och tillbaka i snart två veckor verkar dock ha gett med sig lite. 
Så ett light benpass fick jag allt till idag. 
Och fan. 
En jäkla vilodag och det kändes som det jag gjorde idag var det roligaste jag gjort på länge? 

Kanske borde vila oftare än 1-3 gånger per halvår om träningsglädjen ökar såhär mycket pga det? Hehe. 

(null)

(null)

(null)

(null)

En Lill lördag på jobb. 
Julbröd Deluxe, Müsli bröd (Hemköp äger!), och ett superfint fluffigt och saftigt vallmofrö dekorerat bröd, på bovetemjöl fyllt med pumpakärnor. 

Det är nog de finaste bröden jag någonsin sett. 
Julbröd Deluxe, det är till och med bättre än vörtbröd
Galet. Bra. 

Spring till Hemköp, och köp det/dem brödet (bröden...), så fort era små ben bara kan. 

1 kommentarer

Anonym

07 Dec 2018 21:01

Har alltid undrat om du också käkar av dessa frukostar du dukar fram på jobbet, eller dukar du fram till alla andra och själv äter något annat?

Kommentera

Publiceras ej