(null)

(null)

(null)

(null)

Ett bättre benpass (böjböj benpress och lite mer böj)

Tvätt, handla roligheter så som skölj-och diskmedel. 

Hämta paket nummer 2 från Black Friday från mmsports
Yes jag blev sen med det paketet, pga enorma köer varenda dag denna veckan, mitt tålamod svek... 

Laddad med Sura Nappar BCAAgos tröjor och  Choklad Protein DeLUXE, är jag i alla fall nu så jag överlever fram till nyår! 

...
(null)

(null)

Julmusten jag ville ha kunde jag inte hitta någonstans ikväll. 
Rätt grinig blev jag där, och då tåls det att påpeka att jag redan var rätt grinig innan detta inträffade. 

"Sandra jobbar hela dagen och gymmar hela kvällen"
"Andreas har fullt upp hel helgen."

Så vägrar allt som har med julen att göra ikväll. 
Förutom att tända adventsljuset(?).

Satte mig med en perfekt nyöppnad burk Bodyscience Chocolate Peanut Butter Swirl (som höll i knappt en timme... SMÅ BURKAR ELLER HAGALEN MIA?) någon sjuk Viking film jag knappt förstår, och en 2 liters Cola Zero. 

Ja. Alltså. Ni fattar grejen. 
Inte mycket till julmys här då med andra ord. 

Ska ta igen det här.. "Julfirandet" någon dag snart kanske. 
Kanske. 

Kommentera

Publiceras ej