(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 

Platt asfalt blev utbytt mot skog, slingriga stigar, och backintervaller i underbar natur. 

 

30 min blev 70.

Jag fick minst 5 kg sand i skorna.

Blev bombaderad i knoppen av jätte kastanjer.

Höll på att blåsa bort.

For real?!!! 

Äntligen börjar vädret svalna något! 

 

Fy fan så värt! 

 

(null)

 

(null)

 

(null)

 

(null)

 

(null)

 
Jag mealpreppade, fusk/lowcarb pommes med bbq-grillkrydda, hamburgare på nötfärs, en kvargsås till det på Lindahls Naturella Kvarg och stevia ketchup. 
Plus lite skramlade äggvitor för extra BROtein. 
 
Körde något som skulle föreställa ett axelpass med min bästa buddy. 
Det blev mest lek där mot slutet som ni kan se på "flex" ish bilderna. 
 
Idag är fortfarande en "såndär" dag. 
Varit låg och bara sjunkit lägre de senaste två veckorna. 
 
Det är då sånna här pass är nödvändiga. 
Gå in. 
Gör vad du ska. 
Men glöm fan inte bort att ha kul och skratta så fort tillfälle ges! 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Igår drog jag till Malmö en sväng under dagen för att träffa en vän, och träna på Elit. 
Det brukade vara ett standard favorit gym. 
Tänkte återuppta de där spontana utflykterna dit (eller bara någonannanstannnns) med något trevligt sällskap lite mer. 
 
Jag vet...
Vem fan tar semester från sin dumma skalle/kör terapi genom att dra till ett annat gym? 
Well. I do. 
Nostalgi och minnen och jaddajadda. 
Jag släpper lite på alla tankar när jag får göra det. 
Det behövs... 
 
Sedan åkte jag hem. 
Handlade.
Myste med Grisen Piggy (som visst är en kille!) och hoppla, där slank visst ner mer gains igår än räknat! 
 
Utöver mitt vanliga käk, slank där ner en platta Pandy choklad (inget ovanligt dock) och en burk Njie Propud Hazelnut Buttercup proteinglass
Första gången jag smakar någon Propud glass öht, och jaaaaaaa den var gooooo! 
 
Det tyckte tydligen kroppen också med tanke på vilket gött tryck jag fick där... 

Kommentera

Publiceras ej