(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Frukost på jobb i vanlig ordning. 
 
 
(null)
 
(null)
 
 
Två pass har blivit avverkade idag. 
 
Böj-och baksida  (jag vet fortfarande inte om jag ska hata eller älska Sandra för att hon fått mig att få upp ögonen för att krama ur baksidan lite extra då och då)... 
 
 
Och ett för lilla ryggen! 
Ryggen fick sitt nere på Nordic Wellness i eftermiddags. 
Dem har en awesome maskin för lats. 
 
Som, när du ändrar greppet (tänker inte ens försöka förklara bc I suck at that) och även hur du sitter (tack för tipset Coach!) tar latsen något så ofantligt sjukt jäkla as bra! 
Jag ville-och kunde inte sluta. 
Pyramidset’a sönder både rygg och armar så när det var dags för rodd, var det jag som var klar efter 6 set... 
 
Jag vill bara packa ner den maskinen i väskan och ta med den hem! 
 
(null)
 
 
Blev tydligen också en panik-sväng inom Mmsports på vägen till gymmet (som ligger snett mittemot hehe), för att införskaffa nya sladdlösa lurar. 
 
Mina snart-4 år gamla JayBird har spelat på sista versen ett tag nu. Och alla andra lurar jag prövat, de flesta har varit värdelösa rent utsagt. 
 
Eller är det mina öron som är värdelöst för små, vilket gör att det krävs väldigt noggrant utvald passform för att skitet ska stanna där jag tjoffar in dem! 
 
Oh well... 
Det problemet löste sig smidigt i alla fall. 
Dock var där bara blå och gröna att välja mellan, where is my black and white? 
 
 
Så nu ska denna Donna alltså tralla runt med ett par, typ, limegröna Jay’isar hädanefter? 
 
Jaaaaa. 
Alltså.
Så länge dem sitter där jag tjoffar in dem, och låter mig spela så högt att jag nästan spränger trumhinnorna när jag känner för det.... 
 
Varför inte? 
 
 
(null)
 

Kommentera

Publiceras ej