Trodde nästan mina ådror skulle ploppa genom huden på mig idag, kollade inte så mycket öht på pass nr.1 som avverkades på Kronprinsen i förmiddags då formen idag är  s k i t ! 

Bråkig mage och svullen och SKIT

Men när det är speglar vart man än vänder huvudet på Nordic Wellness, ja då har man inte mycket till val än att se sig själv emellanåt. 

Orkar inte gå och stirra ner i golvet hela tiden liksom... 

Ångrar det faktiskt inte nu i efterhand. 

Det gjorde mig fan jävligt glad och ångesten över skit-äckel-känslan-av-att-jag-är-fet-svullen-äcklig släppte, och jag fick lite lugn i huvudet i si sådär 1 timmes tid. 

(null)

(null)

(null)

Sjukt bra andra pass i alla fall. 

(null)
(null)

(null)

Blev lite lätt lycklig också när jag kom in på NW och det första jag såg var att dem fortfarande har Nocco Skum Tomte (SKUMTOMTE SÄRSKRIVNING FÖR FAAAAAAN!!!)....

Ja. 
Det var helt klart pga den och XLNT Sur Vattenmelon Bcaa (sura godisar namnamnam) som det blev en liten rejäl höjdpunkt på denna annars jävligt mycket skitiga (och svettiga...) dagen! 

.

Nu ska jag i alla fall hem! 
Och försöka varva ner. 
För tillfället är det bara kaos i hela hjärnkontoret over here... 

Kommentera

Publiceras ej