(null)

(null)

(null)

(null)


Laddat rätt bra nu när Mmsports har amino sale week! 
Passa på för nästa vecka är den slutttt! 

Mina favoriter? 



Och såklart... 
Number one (tillsammans med ovanstående då)

 
(null)


(null)

(null)

(null)


Trogen följeslagare på gymmet; 
Bcaa, salt & vatten (mest nu i värmen), och min fetaste handduk(!!), pretty obvious isn’t it? 
Att den sen är riktigt hardcore-snygg (luktar svett af och behöver en rejäl omgång i tvättmaskinen) är ju bara ett plus i kanten (bortsett från det där med stanken då)

...

Vill egentligen skriva massor. 
Massa massa skitsnack. 

För "det är ju fredag", och då ska man ju vara as pepp och hoppa och skutta och sjunga och fan vet jag! 

Men nej. 
Tyvärr får ni inget sådant från mig denna gången heller

Jag känner mig ungefär lika pepp på livet som en förskräckt sköldpadda
Kryper in i mitt skal och stänger ute omvärlden i hopp om att mitt skal ska skydda mig från allt ont. 
Vänta där inne ett tag för att sedan sticka ut nosen igen och se om faran är över så jag kan tralla vidare i livet, i min egen takt. 

Det är också lite så det fungerar för mig i sånna här perioder. 
Jag blir avskärmad. 
Min omvärld-och omgivning blir bara ett luddigt töcken. 
Jag är svagt medveten om den, och jag vet vad som göras, och jag gör det. 
Men där är inga direkta känslor med i bilden. 

Allt går per automatik. 
"Detta ska göras så jag gör det sen är det nästa sak, och nästa sak..."
Mina rutiner är i princip livsviktiga för mig just nu. 
Jag går helt efter ett schema som jag satt upp i mitt huvud. 

Gällande allt. 
Jobb självklart. Sömn. Ätande. Träning. 
Till och med en sådan sak som fucking toalettbesök! 
"Kissar på ett ungefär exakt samma tider varje dag", ett sant exempel. 

Utan mina rutiner just nu. 
Hade jag krackelerat. 



Kommentera

Publiceras ej