(null)
 
Fyndiq hittar man fan allt! 
Ett nytt överkast, som jag för övrigt inte haft eller använt sen jag bodde hemma typ, dvs på cirkus 2-3 år. 
Mest pga att perfektionisten inom mig skulle ha det perfekta, mest matchande överkastet jag aldrig hittade. 
Förrän jag snubblade över detta! 
 
Jag älskar det! 
 
(null)
 
En latmans-middag, + två bars som dessert. 
Vem är ens förvånad? 
 
Lindahls hallon kvarg, body science/mmsports choklad swirl jordnötssmör, pauluns hasselnöt granola (som jag fyllde på med i två omgångar då skålen tyyyydligen hade krymt sen senast..?)
 
Ah och barsen då, dem var hemmagjorda, kakdeg-proteinbars, med stora chunky bitar av Pandy protein choklad, med karamell krokant. 
Godaste barsen jag gjort sen min senaste hemmagjorda-favorit! 
 
(null)
 
Färgade håret klockan 22 en vardag kväll, färgade ner två handdukar, halva duschen inkl. mitt duschdraperi, en tröja och även väggen bredvid duschen, och lite av golvet... 
 
Frisören kallar nästa gång jag ska färga håret! 
 
(null)
 
Hittade dem nya ZeroOh! light safterna, alla fyra åkte ner i korgen inne på Hemköp i Malmö. 
Hallon, jordgubb blodapelsin, lemon lime & apelsin. 
Av ovanstående var denna godast! 
 
(null)
 
Fick till en riktig myshörna, ändrade om lite på soffa, hittade nya tavlor som sattes upp i fönstret (mest pga nyfiken granne...), och nu när julstjärnan åkte ner måste man ju ha någon annan form av lampa ibland. 
 
(null)
 
Chili nötter, Smiling’s nya kokoschips med honung-och chili smak, på Lindahls naturell kvarg.
 
No words needed, fy fan vad gott!!!
 
(null)
 
(null)
 
TUC paprika kex, dör för dem, kylling och SlenderChef BBQ sås, en perfekt kombo! 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
Mina favorit människor på jorden, i alla fall två av dem. 
 
Min nya favorit tröja, & ett hamster böj pass på gymmet, där jag skulle maxa vilket gick skit bra!
 
Tills jag tyckte att två reps lät bättre än ett.
Kanske inte när man på reps nummer två råkar luta sig lite för mycket fram (också kallat brytböj) och då tippar fram och stången, cirka 80 kilo drämmer rätt ner på nacken på en.
Kände inte av så mycket förräns frammåt kvällen, då nacken började sticka och det domnade bort(?), från nacken och ner i hela vänster traps.
Lite nojig blev jag där, det kan jag medge. Nästa gång jag ska maxa, ska jag ta mitt ego, köra upp det där solen aldrig skiner och ha någon i närheten som kan hjälpa mig.
 
Sån extrem jävla dödslängtan har jag faktiskt inte! 
 
*
 
Lite sånt, sånt jag bara vill slänga upp här för att sedan kunna titta tillbaka och minnas. 
Allt fint, skrattretande, klumpigt, bra (och kanske lite sämre också, om vi ska tänka på böj/nacken heh).
 
Bli påmind om att livet har sitt ljus (och lärdomar), alltid, oavsett hur mörkt det kan verka vara många gånger..! 

Kommentera

Publiceras ej