(null)
 
Sen å andra sidan kan man ju se det lite positivt; jag slipper öppna påsarna själv så det är ju bara att hugga in med en gång liksom...
 
 
 
Mitt bars och smaksatta-popcorn (inkl. smaksatta majs-och linskakor, men är det inte bara popcorn i kak-format? Egentligen?) - beroende har tydligen inget slut... 
 
Tur då att man kan få fingrarna i så mycket skit billigt och skit bra hos matsmart.se.
 
Nej jag har inget som helst samarbete med dem, men precis som när jag förut lade ut och tipsade om iHerb, så gör jag för tillfället likadant fast med smartmat, hehe. 
 
För hur schysst är det inte att få en låda (kanske sex...) med favorit proteinbars från Nutramino för 99kr/st när dem vanligtvis brukar ligga på uppemot 300kr/låda? 
 
Ah tänkte väll att ni skulle hålla med mig där...
 
Recension? 
Behövs det ens någon? 
 
Proper Corn, i alla fall de röda påsarna (Fiery Worcester Sauce & Sun-Dried Tomato) är spicy och gudomliga
De andra smakerna ska bli spännande att testa, vanilj kokos liksom? Låter ganska sjukt men kan nog vara riktigt gott! 
 
 
Bönpasta i alla dess former, oändligt med sätt att tillaga och äta det ju. 
Tänker gratäng, carbonara, spaghetti bolognese/chili con carne, köttfärsgryta, krämig pastasås med tonfisk, lax eller strimlad skinka... osvosv. 
Alt. Min enklaste favorit pastarätt; kokt bönpasta, gröna ärtor, dränkt i ketchup & vegetariska "köttbullar"  (alltid Hälsans Kök) till det, eller sojakorv-slantar. 
Dröm! 
 
 
Maxim Coconut Lime & Allévo Vit choklad barsen har jag aldrig prövat, men kände att sådär 50-60kr per låda så var det värt att pröva, och dem låter  v ä l d i g t  goda! 
 
Nutte’s Lean Cookie Dough bars behöver jag inte säga mycket mer om än att dem är FUCKING AMAZING! 
Synd att deras Hazelnut proteinbar inte fanns på nedsatt pris den också. Hade haft 20 lådor bars då, minst! 
 
Vanilj Protein Kexbarbehöver man inte ens fundera på om dem är ätbara eller ej. 
Choklad, vit choklad, vanilj, KEXCHOKLAD?! 
Alltid gott ju! 
 
Aloe Vera Diet Granatäpple & Fanta Zero Black Currant för dricka bör man annars dör man, och smakar det gott som godis är det ännu bättre! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej