(null)

(null)

Efter bowlingkvällen låg majoriteten av mina buddys bakfulla alt. "bara trötta", och en med skadat knä. 
Bra kväll..? 

Men ska jag vara helt ärlig var det faktiskt för en gångs skull skönt att få min lilla "peace of mind" när marklyften skulle bockas av. 

Vanligtvis blir man aldrig lämnad ifred på helgerna när man ska träna. 
Vilket jag uppskattar! 
Jag älskar människorna jag har runtomkring mig. I really friggin do! 

Men eftersom det är så sällan jag får den där "lone-time" jag ibland behöver, även på helger, när jag tränar. 
Så uppskattades det. 
I alla fall igår! 

(null)

(null)

Bilderna (varav den ena från InstaStory, så slipper ni som ej pallar läsa allt min babbel), får tala för sig själv. 

Gick till gymmet smått slö och trött i huvudet. 
Tog det lugnt till en början för ville inte riskera att riva upp muskelfästet eller smälla till nacken en gång till... 

Men det bara ökade och ökade och ökade. 
Utan smärta. 
Utan problem. 

Så vafan liksom, göra eller köra! 

Vi både görde & körde, det kan jag lova dig! 

Resten av söndagen spenderade i solen med kompis, låååååång runda, lite galenskap och många skratt senare var jag inte hemma igen förrän 18 ish. 

Därav anledningen till att min lunch idag fick bestå av en kycklingfilé och gurka med en hög keso till. 

 Nu är jag fan hungrig alltså! 
Särskilt efter benpasset som revs av imorse. 
Expert på att planera right? ;) 

Kommentera

Publiceras ej