Städat lägenheten, rengjort kaninbur, tvättat, hämtat ut och fått igång min nya telefon (äntligen en icke sprucken skärm), beställt nytt magnetskal/plånbok till mobilen (as fint btw, kommer definitivt lägga ut bilder på det oavsett ni bryr er eller ej), FÅTT TILL VÄRLDENS BÄSTA AXELPASS PÅ LÄÄÄ-ÄÄÄNGE....


Och nu, NU vankas det måltid nummer ett för idag. Periodisk fasta, det är min grej har jag märkt nu efter att ha experimenterat klart(!!!) med min 'stackars' kropp. 

Mycket mat, god & bra mat, med plats för det sockriga/fettiga/raffinerade gojset då och då, gärna dagligen, i 'Mia-Ok mängder'.

Och extra zink och magnesium. 


Och framförallt: MER vila, MINDRE spring, och mindre hets kring träning/inte träning/kosten, ORDENTLIGT med sömn & i övrigt; MER social kontakt. 

DET är vad som håller mig & min kropp på topp! 

Kommentera

Publiceras ej