Dagen startades med matlådefix; kålpudding utan köttfärs, bra planerat där!

Fick ersättas med kycklingkorvar istället, med vitlök och örter. Inte helt fel det heller. 

Gymmet stod som nästa, och vilket sjuhelsikes pass! 
Startade med högreps, låga vikter, marklyft. 
Mest pga min urusla teknik och mesiga psyke (mina knä gör så ont buhu). 

Följt av att mina gym-buddys började droppa in. 
Varav den ena (min Sanna soulmate/swolemate, lovar!) kom med TVÅ HELA lådor Swebars till mig, kanelbulle och pepparkaka! 
ALLTSÅÅÅÅ! 

Kanske därför passet fortsatte som det gjorde? 
"Hur fan orkar du?" 
Oftast vet jag inte ens det själv... 


Hem och fortsätta Söndagsgörat! 
Dvs tvätt, duscha, packa upp och packa om väskor, städa, handla och tjoff så var klockan nästan halv sex och jag hade liksom tänkt bänka (inte bokstavligt, jag är faktiskt färdigtränad, för idag) mig med mina Swebars, några avsnitt Buffy (för det är höst-nostalgi för mig) och chilla lite innan jag fortsätter knarka diverse krönikor på Tyngre. 

• 


Så jävla relatable och sann så det finns inte! 
Perfekt såhär när det snart är "kanelbullens dag" aka, våga vägra alla jävla matdagar som det nu mer finns 24110058 stycken av. 

Tycker du om riktiga kanelbullar, ÄT DEM NÄR FAN DU VILL VEM PALLAR ÄTA EN JÄVLA BULLE BARA FÖR ATT DET ÄR EN VISS DAG? 

Jag äter för tusan gröt, chokladbollar (ja, ÄVEN vanliga delicatobollar fast jag tycker dem smakar mest smör), pepparkakor och gud vet vad när tusan jag vill!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej