(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
 
Efter att släpat på 20 kilos tunga tvätt-säckar på jobb hela fredagmorgon, och vridit om min axel riktigt rejält, var det planerade bröstpasset igår inte ens att tänka på. 

Men marklyfta, det kunde hon tydligen, efter ETT HELT ÅR där jag aldrig gått över 50kg i marklyft pga... inte känt för det bara, så hivade jag upp 90 jävla kilo, 3 reps x 3 set EFTER jag kört 5 set med upptrappning: 50x60x70x80x90 kg. 

STOLT CHEY!!!!!!! 
Fan vad glad jag blev, särskilt när axeln tydligen tillät det också..? 


Efter det tvingade jag i mig lite mat. 
Stack ner till bror och skurade ner hela deras kök. 
DET tyckte dock inte min axel om. Smärtan var ett faktum... 

Så när jag var klar med det, blev det lite mys med voffsen och R & J kom hem med pumpor lika stora som hela jävla mig i fosterställning. 

Den ena var till och med BREDARE (okej. inte så svårt det där...) än mig i fosterställning. 
Och "jag som inte skulle gröpa pumpa pga min axel som gjorde  S V I N  ont" gjorde det tydligen ändå... 

Senare på kvällen blev jag hemskickad med en påse på nästan 2 kg pumpakött, PROTEIN PUMPAPAJ COMING MY WAAAAAYAAAY!!! 
& panodil... För att jag skulle kunna sova utan att dö av smärta pga överansträngning big time idag... 


Det var kort och gott en väldigt fin lördag. Som från början såg ut att bli en ångestfylld, tråkig och skitjävladålig lördag! 
Avslutningsvis skulle jag såklart göra allting ännu värre genom att bänka mig med serie och en skål naturgodis, som faktiskt smakade riktigt gott igår! 
Nästan 1/2 kilo åkte ner igår OCH DET VAR SÅ JÄVLA GOTT, kanske för att där var bananskivor doppade i alla tre olika sorters choklad idag? Bland annat då. Där var såklart alla favoriter. 
Annars äter man det inte! 
Gott ska det vara! 

Nåja. Ska kila inom gymmet en stund nu. 
Och se vad jag kan göra med denna extremt roliga axel. 

Efter 90 kg mark igår (skryter som fan om ni inte märker det) så känns... ett bröstpass uteslutet IGEN. 
Damn... 

Lite boxhopp och... någonting hittar jag ALLTID på! 
Gäller att vara uppfinningsrik och inte låta någonting sänka en! 
Mindset really is everything!  

Dock kommer jag NO WAY ställa mig på något jäkla löpband eller träna någon äcklig mage! 
Aldrig i livet. 

Bygga eller bua! 
My style! 

Kommentera

Publiceras ej