Liten och liten var den kanske inte nu när man tänker efter... 

Särskilt inte med tanke på att det var världens snöstorm ute när jag och min bror (förevigt tacksam för hjälpen där!) körde den lilla minuten till Coop för att hämta ut det. 
Nej det var inte särskilt tungt och nej jag är verkligen inte lat, men som sagt, riktig jäkla snöstorm... 
 
Kan redan nu säga att Slender Chef Sweet Chili smakar precis som den "riktiga" på glasflaska som innehåller en helsikes massa socker (like I care...) och fick agera dippa till mina falaflar/falafel(?) jag precis snaskade i mig. 
Och 1000-Island är sedan länge en favorit, till allt!

 
Och puddingarna? 
Jag har aldrig, seriöst aldrig, varit särskilt förtjust i dem. Inte förrän jag blev sjuk, bihåleinflammation som turned out being influensan (i två hela jävla veckor alltså va???? Jag är fan aldrig sjuk!!!!)
Så jag laddade upp med dem enda som är värda att lägga cash på; lussekatt och karamell såklart (chokladen har jag redan två 500g's burkar av i kylen he he)
 
Och återstående såser från mmsports/Green Valley har jag inte smakat men (thaimat) röd curry brukar vara spicy och det var sjukaste extra priset såååå hej hej! 
 
 
Och på tal om något som fortfarande är och alltid kommer vara bättre än alla puddingar i hela vida världen, kvarg
Denna Hallon & Vanilj Kvarg Yoghurt från Lindahls, he-rre-gu-d!!!! 
Har ni inte testat än så göööör det!
Så galet god och sinnessjukt krämig, inte alls lika "tjock tjock" som de vanliga kvargarna (vilket jag iofs gillar) och inte heller så "vattnig/slaskig" som dem från Skånemejeriet brukar vara (my honest opinion, dock är vaniljen och citronen smakmässigt outstanding!). Till och med smaken på denna från Lindahls var perfekt, fröken skeptisk här tog sig friheten att dividera med sig själv i tre dagar innan hon fick tummarna ur att ens våga öppna och smaka på den.
 
Men när jag väl smakat, jepp, då slank den ner fort. Lite för fort...
SÅ GOD VAR DEN VERKLIGEN, BÄTTRE ÄN GLASS OCH GODIS (förutom möjligtvis jordnöts crème choklad bollar och Center då)!!!
 
 
Slänger upp mina sista julbilder för i år också. Lite snyft:igt det där. Julen borde vara hela November, December och Januari!

1 kommentarer

Minna

11 Jan 2017 23:32

ÄLSKAR din blogg! Kan du inte ha frågestund? Har typ 1000frågor😂

Svar: Men hur go är du inte? 😘 bara att fråga på! Blir det för många kan jag nog ta det i ett inlägg beroende på vad det är för frågor 😁 (tänker mer att inte alla kanske är intresserade av vilken färg jag har på mina strumpor he he, skämt å sido) 🤗
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej