(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Den ofixade verkligheten... 
Det börjar bli läge att göra något åt mitt kaos till troll-hår! 

Lekte lite hardcore med luvan. 
Nä, det gör jag faktiskt inte. 
Men ska jag böja behöver jag 9/10 gånger skygglappar. Lätt fjantigt där egentligen, men det är tydligen min grej sååååå, sålänge det inte stör mig så får väll folk tycka och tro vad dem vill. 

Magen efter sådär 800g lösgodis. Det är farligt med julfester på jobb... 
Magen mår ju kungligt idag om man nu kan säga så. 

Men antar att den där sockerkicken gjorde susen för marken idag!
100 kilo jävla marklyft för första gången i hela mitt jävla liv och jag är höööög på livet! 
Första gången. 
Jag dör. 
Jag är lycklig just nu! 
Kommer leva på detta i minst en vecka!
Tills jag inser att det finns 110kg man kan lyfta...

Försökte mig på en (ful-)biceps flex efter max-mark, chins, pullups, bänk och avslutningsvis för en gångs skull biceps curls med både hantlar och stång vafan händer med mig? 

Blev en sväng inom Ica också innan hemgång.
Hade sjukaste cravins efter riskakor med tomat/paprika/chili/nacho och laktosfri mini keso <3 
Och den där proteinella burken var egentligen ingen craving och definitivt inget nödvändigt, men där var 5kr nedsänkt pris så 10kr/gram kändes helt okej just där och då okej?! 

(null)
(null)

Kan hända att jag till och med är så snäll att jag kanske delar med mig recept på dess sjuka jävlarna också inom en snar framtid. 

För alla borde verkligen få smaka på dessa! 
Fyra bars blev det.
Och fyra bars försvann på en knapp timme samma dag... 

Då mår man! 

Kommentera

Publiceras ej