Jobba massor. Och tydligen för lite sömn/vila på det. 



Fick bli en vääääldigt ofrivillig vilodag idag. Orkade knappt lyfta ordentligt på fötterna idag när jag gick. Helt sjukt vad trött man kan bli vissa dagar? 

Men kanske behövde den här bara-jobba-inte träna-vilan. 
Och två medium sized påsar med wasabi & bbq nötter... dem var ju lite onödiga att klämma men whattodo.
Bara att ta nya tag imorgon. 

Äta ordentligt så jag slipper den där vrålhungern om kvällarna, och komma ihåg att chilla lite så min jäkla höft och det ena knät kan sluta klödda så fasligt som dem gjort de senaste dagarna...

• 

Imorgon skiter jag i om/hur ont jag har, imorgon SKA jag köra ben, så det är bara att gilla läget! 

Och komma ihåg att äta ordentligt, borde kanske börja sätta 'food time-alarm' på mobilen som man nästan ändå alltid har med sig överallt..? 

Kommentera

Publiceras ej