En kanske lite mildare variant av warrior face?
Axlar är en av mina favorit muskelgrupper att träna, och börjas alltid med militär-eller hantelpress.
Följt av hantellyft åt sidan (supersetat med drag till hakan, stång), sen kör vi lite baksida axlar, hantellyft fram och avslutningsvis mer baksida axlar!

Tilltalar det något än?

Förra hösten bakades både en 100% copy cat - Amerikansk pumpapaj och en otroligt god och högt-betygsatt äppelkaka.
Båda fria från socker, gluten, laktos men med höööögt protein innehåll.
De recepten hittar ni i kategorin "ätbart och recept", så fort jag får fingrarna i en data ska jag även länka dem i detta inlägget.


Detta året blev det en mjuk och galet saftig protein pumpa kaka fylld med stora crunchy bitar av hasselnötter och söta russin!

Och det nästan-bästa av allt?
(För pumpa kakan blev verkligen sjukt god!!)
Är väll ändå min copy cat av FRÖDINGES KLADDKAKA!
Helt sinnes.

Mitt mål var ju att få den kladdig och chokladig och söööööt.
Men aldrig i hela mitt lilla liv trodde jag att jag skulle lyckas komma i klass med något som Frödinge? Kladdkaka?

Receptet kommer jag helt klart dela i veckan!

1 kommentarer

Anonym

25 Oct 2016 20:49

Väntar på receptet på dina kladdis muffin;)

Kommentera

Publiceras ej