Verkar som saker och ting är på gång på riktigt nu. 
Kör i hundranittio och ser ingen vägg, inget stup. 
Håller ändå utkik för säkerhetsskull.
Jag vet ju hur lätt det är att missa den där förbannade väggen. 
Men inte denna gången. 
Denna gången är jag mer förberedd än innan.
Tredje gången gillt brukar man säga? 
Jag tror jag har krockat mina tre gånger nu. 
 
Det blir inte en till. 
Nu ska det bara gå frammåt. 
 
Loka choklad boll, alltså huuuur god? 
Tyckte verkligen den smakade kaffedelicatobolle, i en mildare (mindre söt och mer fräsch/vatten då) variant. 

Propud karamell blandat med kvarg, och god topping, no words needed!


Favoriten just nu; kiwi, Lindahls vanilj kvarg, kokosmjölk & chia frö. 
Bästa smoothien någonsin. 
Har alltid kvarg mina, perfekt förtjockningsmedel = mer mättnad = mer protein = perfekt! 



Kommentera

Publiceras ej