Dessa nyheterna har väll knappast någon kvarg-fantast lyckats missa? 
 
Choco Blanco (vit choklad) & Sooty Razz (hallon lakrits)...
 
Har faktiskt gjort egna på den laktosfria naturella kvargen länge nu, men ändå roligt att man nu mer kan köpa dem i affär. Inte alltid man känner för att vara "kreativ" med sin kvarg, och då kan det vara skönt när dem finns som grab and go.
 
Synd bara att dem inte är just det, laktosfria. 
Dör lite för dem smakerna ovan! 
 

Laktosfria, dock inte sockerfria men helt klart en must try i alla fall! 
Vanilj är en riktig favorit här borta, alla gånger, och med både blåbär och hallon
Och vattenmelon liksom... Sommar!!!
 
Lindahls har nu mer även cypriotisk yoghurttzatziki och vitlökssås, och det vet vi redan vad vi tycker om det ;) 
I alla fall dem två sistnämnda: Vitlööök!!!
 
 
Någon som har testat? 
Och vad tyckte ni? 

1 kommentarer

Anonym

28 May 2016 23:49

Med tanke på det blondinbella råkade ut för iom flattered (ej insatt dock så kan ha fel... 😂) så bör du nog förtydliga huruvida du har samarbete med dessa företag..
Provade btw blanda det chokladproteinpulver jag fick från BL med salted caramel toppingen man fick vid köp över 700. Okej, men smakar sjukt kemiskt...

Svar: Jag samarbetar med Lindhals kvarg! Ingen annan! Det andra jag lägger ut/länkar osv. DET VÄLJER JAG SJÄLV att göra!
Jag har skrivit ett flertal gånger att jag samarbetar med Lindahls!
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej