Tänkte kanske se om detta kunde vara en keeper..? 
Startar gärna 2000 projekt men av någon anledning har jag alltid haft svårt för avslut. 
Slut. The end liksom. 
Hur roligt är det? 
Men som sagt, om jag så bara lyckas hålla detta Sunday snapshots en gång i månaden är jag nöjd! 

Alla börjar vi någonstans right? 
Instagram, protein/nytto-bak och träningen är nog det enda jag påbörjat som ser ut att aldrig få ett slut


Min nya favvo kvarg från Lindahls såklart; blåbär
Varför jag aldrig testat denna innan vet jag inte, varit skeptisk av någon anledning? Men fy på mig. Kritikern nummer ett här, gå och häng dig! 

Mammas veganska tårta, ej sockerfri dock, men lika god för det! 

Tysklandstripp och massa saft, he he. 


Parmesan och chilli panerad kyckling med kamutvete sallad kokt med körvel och hickory, alltså hur gott? 
Kan vara det godaste mealpreppet jag någonsin slängt ihop. Ärligt talat. 

Team Lindahls varehärja! 

Min fjollvovve Gucci och mammas fina naglar efter att jag fått (läs: blivit smått tvingad) gå lös på dem efter hennes önskemål. 


JAG SKA BÖRJA DRICKA VIN!!!! 
Jag som hatar allt vad vin heter. 
Nä men en har tydligen bestämt sig för att det ger extra mysfaktor att krypa upp i soffan med ett glas vin, eller ha till middag. 
Nä men, när det står "med päron melon" så blir man ju ändå nyfiken? 

Marklyftar midsommar! 

Lemon cheesecake ProPud som ej levde upp till mina förväntningar. Men kokoschips med havssalt vägde upp allt! 

Klänning. For once... Wow. 
Den satt på i hela 2 timmar innan den åkte av och under den gömde sig träningsshortsen och topp, bara tröja på and I was ready to go! 


Precis sådär. 
Och råkost med salladskyckling.. 
Rå blomkål, morot, broccoli, körsbärstomat, blandsallad, strimlad kål, kan vara bland det absolut godaste jag vet! 


Lite mycket flexande som vanligt har vi också hunnit med såklart


Mitt kaffedrinkar är tillbaka. 
Eftersom jag försökt, och faktiskt lyckats, dra ner på mitt koffein intag gällande Celsius, pwo, Nocco och allt annat "skit". Så ersatte kaffe den delen.

Särskilt min onspot klockrena protein kaffe latte!!! 

Den ovan med Walden Farms "kaffegrädde" var ingen hit alls. Gick att dricka liksom. Inte mer än så. 
Ska däremot ha French Vanilla på min vaniljkvarg ikväll, för herrejävlar vad den smakade söööööt gudomlig vanilj! 


Och slutligen, en stor sommar favorit! 

1 kommentarer

Johannes Källman

17 Jul 2016 16:08

Tja Mia!

Satt och läste lite på din sida och det finns många recept här jag måste testa!

Men jag har faktiskt en fråga, hur gammal är du? Och hur länge har du tränat? (är rent nyfiken bara)

Jag är så sjukt imponerad utav din fysik!

Fortsätt köra på! :)

Svar: Men åh hej, dig känner jag till! :DJag har alltid varit aktiv i någon form av sport sedan jag var liten, rabblar inte upp allt här för att bespara dig den plågan, men styrketräningen har uteslutande varit min favorit sedan 15 års åldern. :)Kost och hälsa har jag suttit och på egen hand pluggat in allt jag kommit över sedan sex års ålder, jag skojar inte, det har varit mitt största intresse så länge jag kan minnas. :pSjukt kul att du tittade in på min lilla blogg och lämnade kommentar, värmer verkligen och gör mig riktigt glad! (ps, 22 år)
Mia Olsen

Kommentera

Publiceras ej