Med en botten på bland annat äggvita och kikärtsmjöl, toppat med broccoli, massa 10% ost och bbq smokey krydda, blev denna "frukost pizza" en av mina nya favoriter! 
 
Att den sedan smått dränktes i hummus är en annan (mindre fotogenisk) femma.
 


Var inom Life butiken i Eslöv häromdagen och hittade dessa, allihop med mängd-rabatt. 
Chili chili chili! 
Och snacks kan man tydligen aldrig få för mycket av, kan hända att en råkade klämma två påsar tillsammans med en Lindahls drickkvarg hallon vanilj, som pwo innan idag... 
 
Lite mesiga i smaken (chipsen dåra), hade förväntat mig brinnande explosion i käften men nä, hade jag fått bestämma hade dem varit mycket starkare! 
 


 
Tisdagens bröstpass blev mot all förmodan skit bra!
Hade en riktig skit dag, psyket påverkar kroppen och dess fysiska funktioner mer än vad man kan ana. 
 
Det är då man har sina workout-mates som kan lyfta en. Peppa en. 
Att åter igen ta sig sitt pb i bänkpress, med fri-fucking-stång. 
Det som jag inte vågat mig på igen, på egen hand sedan i höstas, mest pga min egen icke-existerande självbevarelsedrift. 
 
Och sedan dess, har veckans träning bara rullat på, gått bra, och det har jag bara Felicia att tacka för! 
 


Och nu är det vi som bänkar oss framför serier tills sista kisserundan ska betas av. Med gottet ni ser ovan. 
Ja, självklart fick han smaka lite kvarg, han älskar det haha! 
 
Lindahls nötchoklad kvarg, med fryst hallon kvarg (= glass), cashewnötter och lite kanel som topping. 
 
Perfekt avslut på dagen, och påfyllning för slutkörda muskler! 

Kommentera

Publiceras ej