Passet som jag inte riktigt var säker på hur det skulle gå, gick så jävla bra! 
 
Låter instagram sammanfatta det åt mig; 
"friiiidags passet gick galant trots att marken stannade på 70kg 😈 men trallar hem med lyckoendorfinrus och nytt pb i både latsdrag och hög rodd 💪🏼💦 pepp musik i lurarna och gratis gains från @actic 🍼🍧 I'm happyyyyy today!"
 
Idag sitter träningsvärken där den ska med andra ord, härligt! 
 
Och efter en god natts sömn startades morgonen (som vanligt) på bästa sätt med protein chai kaffe latte.

Och efter lite strosande runt i min ensamhet (ensamma morgontimmar är guld värt ibland!!) iklädd fluffig morgonrock och trosor, fortsatte den med proteinrika, lowcarb/fat krabbelurer, med min kalorifria maple sirap och Smiling Sverige saltade, tjocka, knapriga kokoschips, så goda! 
 



Sjukt goda, sjuk enkla och sjukt proteinrika!
 
Näringsvärde för en sats utan tillbehör:
224 kalorier
38g protein
14g kolhydrater (varav 4g fibrer/8g socker)
1g fett
 


Till en person:
- 150g Butternut pumpa puré (morot funkar också) 
- 100g äggvita
- 1 skopa Selfomninutrition Soy Protein Isolate Vanilj (går att byta ut mot kasein)
- Några karamell stevia droppar eller 1 msk sukrin gold
- 1/2 tsk pumpapajskrydda eller bara kanel
 
Rör ihop allt till en tjock smet med gaffel i en bunke. 
Klicka ut ca 2 cm tjocka/en knapp decimeter stora krabbisar i en upphettad panna, nonstick eller med lite olja/smör i. 
Stek på medel värme någon minut innan du försiktigt lossar dem i kanterna och vänder på dem. 
Låt andra sidan steka ungefär lika länge, dem ska inte vara kladdiga när dem är klara, no shit... 
 
Servera med vad och hur du vill! 
 



Personligen suger jag på att flippa vanliga pannkakor/plättar utan ha sönder dem totalt. 
Så dessa är verkligen en kick för mitt väldigt dåliga pannkaks-självförtroende haha! 
 


Och gårdagen, kunde knappast slutat bättre va? 
 
Double rich chocolate protein glass (för en gångsskull gjord på Lindahls vanilj kvarg och inte naturell, wow, säger jag bara!) med hemmagjord low-everything mörk choklad sås.
Smiling saltade kokoschips återigen, nytt beroende, helt klart! 
Och ett annat beroende; kiwi med skal, alltid med skal! 
 
Framför The Originals, som jag inte ens tittade på haha, satt helt försjunken i min BODY tidning tills mina brutala gäspningar satte tårar i ögonen på mig så jag varken kunde se eller läsa! 
Så offfff to bed we went med en ragata gnällkärring till katt! ;)
 
Nu väntar jag bara in mina gäster för dagen. Efter mealpreppande av världens godaste spicy ost, tonfisk, majs, sparris - Quiche
Förutspår en bra lördag! 

Kommentera

Publiceras ej