En liten bild-bomb-sammanfattning från förra veckan tills nu.
För vid detta laget borde ni ha vant er vid mina spontana uppdateringar. ;)

Actic Olympen i Lund, där jag också tog mitt person bästa i latsdrag. Har iofs ganska länge känt att jag faktiskt kunnat höja vikten och klara det. Men av någon anledning fjantat och inte 'vågat'.
Men där körde vi all in!

Kan det ha varit för att alla grabbarna där stirrade ögonen ur sig för att en "sådan liten tjej som jag tränar så hårt"?

Hepp. Inte ens I DUSHEN får jag vara ifred för lilla tiger katten.
Seriöst. I duschen?

En liten kik i kylskåpet här medan jag vistas i Sandby.
Lindahls kvarg följer med vart jag än går, aldrig utan min kvarg haha!


Krämigaste Thai Curry grytan ever med pasta och "bön-pommes".

Att göra pommes på bönor har i många år varit min favorit, då jag hatar potatis i typ all form.
Frysta, tinade haricot vertes vänds i lite goda kryddor. Sedan om du kör in dem i ugnen några minuter på 200* tills dem fått sådär fin färg eller steker dem.

Toppas helst med ketchup. Ketchup och pommes är en hit som aldrig kommer dö ut liksom!


Mmsports hallon lakrits bcaa och Nutramino Heat Mojito.
Alltsååååååå!!!!

Liten form-check efter några dagars förtäring av alldeles för mycket naturgodis, proteinbars och chips.

Finns ingenting att säga där.

Är det extrapris på gotte säger i alla fall jag inte nej!
Inte när man har pengarna till det!

Lite mer än ett helt kilo torkad frukt och nötter. Lite tillsatt socker i, javisst, men det dör ingen av!

Kommentera

Publiceras ej