En ganska så hemskt lång bilbomb från min helg i Köpenhamn med start från i fredags, lunchtid, då jag egentligen skulle kört rygg på det lilla gymmet i Eslöv.

Men att traska in där med tankarna på att bredda och tjocka till lite och mötas av x antal extrema "mens physique" killar, dvs INGA FUCKING BEN ÖHT!
Vilka överkroppar dem hade, really, grymt bra jobbat, men har aldrig i mitt liv sett sånna pinnar till ben till sådan överkropp.

Så omotiverade Mia (när det gäller ben träning iaf) satte bannemig ett benpass så det sjöng om det.
Kan hända att det var en sämre idé då vi gått rätt mycket här i dk, och rumpa quads osv har bultat rätt bra haha!

Aldrig chicken legs!

Vi körde såklart på vårt standard ställe, Sticks & Sushi i Valby, HERREMINGUD JAG HAR ALDRIG ÄTIT SÅ GOD SUSHI PÅ EN SÅ MYSIG, FIN OCH FRÄSCH RESTAURANG MED SÅ BRA SERVICE SOM DÄR!

Allting från golv till tak till uteservering med filtar och värmelampor, extra wasabi, edamame, soja, och ingefära för här äter vi mer av tillbehören än av sushin ;)
Just kidding, vi åt allt, tills det var läge att knäppa upp byxorna och luta oss tillbaka en halvtimme innan vi ens kunde resa på oss för att peta gaddarna.

Friterad räka, krabba, avokado, sesam, den där såsen dem sprinklat över, rå tonfisk (som jag fortfarande inte kan bestämma mig för om jag gillar eller ej), himmelskt, och såklart, cirka 1/2 kilo ingefära till mig, and I'm not even kidding!

Lindahls kvarg on tour.
Envisas alltid med att asa med mig minst 1 kg kvarg när jag ska bort. Kan inte leva utan!
Min favorit, och enda Rawbite/råa bar jag äter, Spicy Lime, citron is te (danskt iste alltså, det är verkligen godare än det du får i Sverige!!).

Välbehövlig (morgon face) strongman frukost efter en väldigt sen utekväll på fredagen, med bland annat favorit grabben ovan som är världens härligaste människa.
Alltid glad, skrattar och skiner mer än solen själv, fattar inte hur han gör!!

Vet inte hur många kilo mat och liter dricka vi köpte när vi var och handlade, inför grillkvällen senare igår (lördag).
Men tillräckligt för att det ska räknas som CARDIO OCH STYRKE TRÄNING fy för hundan, i 25* + också. Svettiga som få, krigade vi oss hem hela vägen från mataffären.

För att sedan spontant bestämma med lilla teamet att nu var det läge för lite avkylning!

Brøndby strand, och någon fastnade som vanligt för ankorna i dammen innan vi ens kommit fram haha!
Älskar deras fiskmåsar, färgerna och mönsterna dem har, så himla fina (fjolla varning).

Avslutningsvis fick min biceps och isteet nästan mer uppmärksamhet än själva badandet. Haha!
"Vem har störst bicce?"

Tänkte för en gångsskull vara det jag tydligen ska föreställa, en tjej...
Men det varade bara i sisådär femton minuter, innan jag svirade om till svarta slitna jeans shorts, Nikes, en något finare tröja och nya favorit kepsen!

Höll seriöst på att krypa ur mitt eget skinn efter bara 2 minuter i klänning haha!

Töserna stod för sallad, grillade stekta marinerade och gud vet vad - grönsaker, boysen för grill och kött (brukar väll blir så?) och jag fixade även dem godaste drinkarna som fick rejält med cred!

Enkelt och gott;
Sourz Mango, färskpressad apelsin juice, några skvättar Malibu Coconut, frysta ananas bitar, toppat med kokos grädde och mynta.

Sourz Raspberry, hallon läsk, några frysta hallon i varje glas och lite pressad lime och glasen blev sedan dekorerade med lime skivor, mynta och lite annat pynt.

Ungefär där tog min fantasi stopp då tillbehören till drinkarna började sina efter x antal-för många.



Fick tyvärr ingen vidare bild på grönsaks-buffé-bordet då skålarna till det hamnade lite överallt, några på bänkarna där vi satt, några på marken, några vid grillen hos pojkarna ("vegan bacon" marinerad - och cheddar-"popcorn" rå blomkål blev visst väldigt populärt ;) och då snackar vi killar som gärna fyller tallriken med enbart kött kött kött och lite mer kött, sen 1 kg sås på det).

Men kött och vitlöksbröd är ju inte helt fel att se det heller? ;)

Gott som tusan blev allting i alla fall, och återigen åt vi allihopa tills vi höll på att storkna!

Nu sitter jag dock här, i fönsterkarmen och dricker mitt MSM, citron iste och läser nya numret av BODY, väntar på att mannen i rummet intill behagar stiga upp så vi kan äta frukost.
Vrål hungrig, som vanligt typ?

Taggar protein smoothie, rostat rågbröd med ost och något grillat som blev kvar från igår, KVARG, granola och knäckebröds-chips (ja jag hittade faktiskt det igen, danskarna har fan all den goda maten).
Eller?


Jamen ni vet?
Den omtalade balansen ;)

Kommentera

Publiceras ej