Min första Amino Pro, blåbär. 
Faktiskt riktigt god! 

En liten del av min urgrymma julklapp jag fick av mina bästaste twinnies, som även inkluderade x antal Nocco, någon Belgian "pwo" energidricka (riktigt läskig den där), världens godaste karamell proteinbars från Nutramino och fetaste Better Bodies trunken

Hur jävla goa vänner har jag inte? 




Natten har spenderats i ett mellanting mellan sömn och vakenhet så känner mig mer eller mindre helt färdig i knoppen. 
Skulle tvunget sitta uppe till tre på natten hemma hos Jessica med en psykisk thriller rullandes på tvn, pepsi max, vin och 1/2 kilo naturgodis (enbart yoghurt och choklad dränkta toppar yaaaaz!). Så när det var dags att slafa var min hjärna så uppspeedad av allt socker, film j**elen och ont i magen efter mjölksockerpåsen att jag inte fick mycket vila. 

Så huvudvärk och trög hjärna är ett faktum idag. Tråkigt nog... 
Får dock skylla mig själv, särskilt när jag vet om att jag inte tål "läskiga" filmer men prompt ska se dem ändå.

Frukosten var ju iaf en höjdpunkt (ovanligt?), italiensk kyckling (marinerad), ugnsrostad rotfruktsmix med äpple och granatäpple kärnor. 

Riktigt gott ihopasläng! 


På tal om ihopasläng; Världens bästa protein cookie dough coming your way! 

Receptet har jag redan postat för ett år sedan, men för att ni ska slippa skrolla hundra år tillbaka i arkivet så kommer jag posta det på nytt. 
Med någon lite förändring för ibland behöver gammalt förnyas, hur perfekt det än ter sig från början! 

Så håll utkik! 
Ska snart rulla hemmåt och middagsplanerna lutar faktiskt åt meatza aka kött-pizza hållet. 

Tonfisk, ägg, tomatsås, broccoli, ost, oregano, peppar och vitlök, något sådant. 
Mums! 

Kommentera

Publiceras ej