Hade det inte varit för min sjuka jävla magkatarr så hade denna helgen vart 100%! 
Men sådant kan man inte riktigt styra och ställa över (fast jo, äter man för mycket mjölkigt godis under vardagarna så får man ju skylla sig själv...), så ger ändå denna helgen en placering på topp tio. 

Mest pga av mitt fina sällskap. 
Mitt "7 kilo till sen bänkar jag min egen kroppsvikt, med fri fucking stång" pass igår. 
Och för att jag bor hos bror och hans tjeja, som iofs har tre av dem mest knäppaste djuren jag någonsin stött på (eller?) men är underbara ändå! 

Nu väntas hemgång i eftermiddag, vilodag idag, sovit knappt tre timmar inatt. Mest pga magkatarren. Men där var en hel del koffein inblandat igårkväll så får väll skylla mig själv lite där, igen, haha alltså, vad gör jag egentligen mot mig själv? 
Stackars mage och kropp! 
Koffeinet kommer jag aldrig sluta med liksom så den smällen kan jag ta, men fy för vad jag helt hade glömt bort hur ont det gjorde att ha magkatarr. 

Kommentera

Publiceras ej