Ett paket trillade in för någon dag sedan. Samma dag som min pingla Sandra var och hälsade på. Så två roligheter på en gång, precis vad jag behövde! 

Kan säga att everything-peanutbutter och detta proteinet hade jag höga förväntningar på. 
Questbar Cookie Dough, Coconut Cashew, S'mores, Vanilla Almond Crunch, Peanut Butter/& Jelly har dem ju lyckats grymt bra med. 
Men ah, kan med handen på hjärtat säga att detta var ingen större sensation än vad Fitnessgurus Isolate Peanut Butter redan är. 

Gott och sött jordnötssmörs protein (bara jag som tycker jordnötssmör inte ska vara sött? Salt eller naturellt liksom, men inte sött!) men det löste jag ser ni. 
I med en nypa salt och voilà! 

Lite vita fiber, jordnötter och russin med så var där fredagsgotte klart! 
Hade självklart mer än bara detta, fredag i all ära!


Dock blev chokladen liggandes, den ska bakas med. Men cirka halva nöt-och frukt påsen försvann, likaså denna goding; 


Vanilj protein, kanel och pepparkakskrydda, sukrin gold, russin/tranbär, honungsrostade jordnötter, vita fiber och en skvätt med mjölk.

Cinnamon Raisin Peanut Crunch proteinbar. En favorit som dykt upp med jämna mellanrum sedan jag för första gången skapade den i somras. 

Tröttnar aldrig! 


Och det var väll det, kan hända att där låg några kalorifria siraper, proteinbars och shaker med, men dem ska åka ner i bakverken är det planerat. 
Förutom shakern då, att tugga en massa smält plast har jag testat en gång för längesen och det är ingenting jag vill behöva upprepa. 

Kommentera

Publiceras ej